Tuesday, September 1, 2009

Nut Graph: PAS tunjuk belang

By Shanon Shah:

"MENURUT Nasrudin Hassan Tantawi, Ketua Pemuda PAS, konsert Michael Learns to Rock pada 5 Sept 2009 kelak "akan membawa umat leka dan lalai malah merosakkan moral dan akhlak mereka". Daripada ayat ini saja, saya sudah boleh agak yang tidak ada sesiapa pun dalam Pemuda PAS yang pernah mendengar lagu Michael Learns to Rock.

Bagi saya, Michael Learns to Rock adalah kumpulan muzik yang paling membosankan di dunia. Bila saya terdengar lagu mereka berkumandang di pasar raya atau restoran, saya akan keluar dari tempat-tempat sedih ini. Bila lagu mereka diputarkan di radio atau televisyen, saya akan matikan bunyi dengan serta-merta. Ya, kalau saya ditahan dalam lokap, satu kaedah yang paling berkesan untuk mendera saya ialah dengan memaksa saya mendengar lagu Michael Learns to Rock. The Actor? Sleeping Child? 25 Minutes? Bunuhlah saya, bunuh saya sekarang".

No comments: